Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Kaiser, μπαλκόνι και ονειροπώληση...




 



Καλησπέρα σας! Πέρασε πολύς καιρός από τότε που ανέβασα άρθρο. Βλέπετε, είμαι σε διακοπές και, για να μιλήσω ειλικρινά, ήμουν μία χαρά μέχρι να βάλω αυτόν τον Βελζεβούλ που λέγεται διαδίκτυο. Μια χαρά ήμουν τόσες μέρες, αλλά τι τα θέλετε…
Είμαι στα Σύβοτα, σε ένα απ` τα ομορφότερα μέρη της Ελλάδας- και όχι, δεν το λέω επειδή είμαι από εκεί… Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στο μπαλκόνι της σοφίτας μας, καθισμένη στο πάτωμα, με το laptopάκι στα πόδια μου, μια παγωμένη Kaiser στο χέρι και τ` αστέρια να με κοιτάνε πονηρά, προκαλώντας με να μη κοιμηθώ. Τι άλλο να ζητήσω…;

Δηλαδή, αν αυτή τη στιγμή κοπελιά σου έλεγαν να πας σε ένα υπερπολυτελές ξενοδοχείο, δε θα πήγαινες; Μα φυσικά και όχι. Ενστερνίζομαι την άποψη «όσο πιο απλά, τόσο πιο καλά».
Δυστυχώς είμαστε τόσο άπληστοι που ό,τι κι αν έχουμε στη ζωή μας, πάντα θα θέλουμε το κάτι παραπάνω. Για την αποφυγή παρεξηγήσεων, το να θέλει κάποιος να εξελίσσεται και να γίνεται καλύτερος, πρώτα απ` όλα ως άνθρωπος δεν είναι κακό, το αντίθετο μάλιστα. Το να χτίζουμε, όμως, την ευτυχία μας εις βάρος της ευτυχίας των άλλων, αυτό είναι απληστία.

Χθες έκανα βόλτα στον Πολύγυρο, ένα χωρίο της Ηπείρου, και παρατηρούσα πόσο ευτυχισμένοι είναι εκεί οι άνθρωποι. Έχουν τα ζώα τους, τους αγρούς τους, τη γαλήνη τους και –πάνω απ` όλα- ο ένας τον άλλον. Δε θα μπορούσα, βέβαια, να ζήσω εκεί, διότι είμαι κι εγώ παιδί της κωμόπολης (θα σας εξηγήσω άλλη φορά τι ακριβώς εννοώ) αλλά πραγματικά τους ζήλευα… Έχουν όσα έχουν και είναι τρισευτυχισμένοι. Δε ζητάνε τίποτα παραπάνω, αντίθετα ευχαριστούν τον θεό και την Αγ. Κυριακή (την πολιούχο τους) για όσα τους προσφέρει.

Γι` αυτό κι εγώ τα Χριστούγεννα θα ζητήσω απ` τον Άγιο Βασίλη ένα σύνθετο δώρο: χαρά και ευτυχία περιτυλιγμένα με υγεία και πασπαλισμένα με μπόλικη αστερόσκονη, για να το μοιράσει σε όσους αγαπώ και στη συνέχεια σε όλον τον κόσμο.

Η Kaiser σχεδόν έχει τελειώσει όπως και η μπαταρία του laptop μου. Τα αστέρια μου κλείνουν πονηρά το μάτι και με προσκαλούν για μια βόλτα στην παραλία.

Καλό σας ξημέρωμα!




2 σχόλια:

  1. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΤΕΛΙΚΑ ΟΝΤΩΣ ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΛΑ.... ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΖΑΚΥΝΘΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΑΝ ΠΟΛΛΕΣ ΤΣΑΡΚΕΣ ΣΕ ΛΑΓΑΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ''ΧΛΙΔΑΤΑ'' CLUB
    TO HIGHLIGHT ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΤΑ ΠΡΩΙΝΑ ΠΟΥ ΚΑΘΟΜΟΥΝ ΜΕ ΦΡΑΠΕ Η ΜΠΥΡΑ (ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΗΣ ΩΡΑΣ) ΣΤΗΝ ΒΕΡΑΝΤΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥΛ EDGUY KAI BLIND GUARDIAN ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ''ΤΙΣ ΠΥΛΕΣ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ'' Η ΧΑΖΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΒΟΥΚΑΜΒΙΛΙΑ ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΛΑΥΣΗΣ ΣΤΑ ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρισματικέ χεβιμεταλά (και δη συγκροτημάτων γερμανικής καταγωγής! ΕΥΓΕ!!!) φίλε μου εύχομαι να πέρασες όμορφα στις διακοπές σου και να φόρτησες τις μπαταρίες σου καθώς ήταν μια κουραστική χρονιά γαι σένα (αν θυμάμαι καλά τελείωσες φέτος το λύκειο). Δυστυχώς φέτος διαπίστωσα ότι όσο πιο απλά τόσο πιο καλά! Η ομορφότερη (απλή) ώρα της ημέρας ξέρεις ποια είναι; Να σηκώνεσαι κατά τις 6, τη στιγμή της ανατολής και να βλέπεις θάλασσα και ήλιο, όσο περνάνε τα λεπτά, να αλλάζουν χρώμα. Υπάρχει τίποτα πιο όμορφο?

      Διαγραφή