Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Το πρώτο μου βραβείο!



Καλησπέρα σας! Δεύτερη μέρα καύσωνα στα Σύβοτα και δεν την παλεύουμε! Ευτυχώς που είναι και οι εκπληκτικές μας παραλίες και δροσιζόμαστε λιγάκι.

Όταν χθες μπήκα στον λογαριασμό του ιστολογίου μου με περίμενε μία ευχάριστη έκπληξη. Στο άρθρο  «Έρως: όλων των ανθρώπων και των θεών το νόημα», βρήκα ένα σχόλιο από μια πιστή αναγνώστρια, η οποία μου απένειμε βραβείο για το blog μου, το πρώτο  στη «blogική καριέρα» μου.

μικρή Μεγάλη σ` ευχαριστώ από καρδιάς γι` αυτό το βραβείο. Είναι το πιο γλυκό που μου χάρισαν ποτέ. Τα άρθρα σου με προβληματίζουν, με συγκινούν, με κάνουν αισιόδοξη, μου ζωγραφίζουν ένα χαμόγελο όταν η λύπη έχει απλώσει το πέπλο της στα μάτια μου. Χαίρομαι που υπάρχουν ΑΝΘΡΩΠΟΙ σαν κι εσένα, διότι είχα αρχίσει να αισθάνομαι  μόνη εδώ. Σου εύχομαι ολόψυχα τα καλύτερα και μη σταματήσεις ποτέ να ομορφαίνεις τη ζωή μας με τα υπέροχα άρθρα σου.

Καλό σας βράδυ!

Υ.Γ. Συνέχισε να ονειρεύεσαι στο ροζ συννεφάκι σου και, που ξέρεις, κάποια μέρα μπορεί να συναντήσεις κι εμένα στο δικό μου, το γκρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου