Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Μελιστάλαχτε, άγγελέ μου!

(Εγώ είμα αυτή!!)

Καλησπέρες! Ξεστόλισα το δεντράκι, έβγαλα & το τραγουδάκι & μελαγχόλησα συνειδητοποιώντας πως τα Χριστούγεννα πέρασαν! Σνιφ! Προσέθεσα & μερικά νέα κομμάτια στο i-pod & έτσι ακούω τη μουσική που γουστάρω, όταν ετοιμάζω τα αρθράκια μου & καλύπτω & όλα τα μουσικά γούστα, εκτός από:








Anyway, το χθεσινό μου άρθρο δυσαρέστησε τα (γυναικεία) πλήθη. Η φίλη μου Δ. μου απέδωσε το επίθετο «κακιά», η φίλη μου Ε. μου είπε: «Ok, κατάλαβα δεν σε έπιασε καθόλου το πνεύμα των γιορτών.» & η ξαδέρφη μου η Κ.: «Ξαδερφούλα το δηλητήριό σου το έχυσες πάλι!!! Μα τι σε πειράζει ο Robert;;; Ιππότης το παιδί!!! & που ακόμα αντέχει & τα έχει μ` αυτήν την ξενέρωτη δείχνει το μεγαλείο του χαρακτήρα του!!!» (υπερβολικές δεν είναι ρε παιδιά?!). Είπα, λοιπόν, & εγώ να φορέσω την άσπρη στολή μου (όχι αυτή που δένει τα χεράκια πίσω), να βάλω ένα ζεύγος φτερών, να κοτσάρω το φωτοστέφανο στην κεφαλή μου & να γράψω για τα θετικά πράγματα που (μου) συνέβησαν το 2011.
                                                                                   μα δεν είναι κουκλάκι;!

1) Πέρασα στη γερμανική φιλολογία, τη σχολή που επιθυμούσα διακαώς από την γ` γυμνασίου! Θα μου πει, βέβαια, το φιλαράκι μου (μπα! καλώς τα μάτια μου τα 2, πού εξαφανίστηκες εσύ;) αφού ρε κοπελιά άνεργη θα είσαι τι τα θες τα πτυχία; Ναι, αγαπητέ μου φίλε, αλλά ΑΛΛΟ να είσαι άνεργος & ΑΛΛΟ άνεργος πτυχιούχος! Όσο να πεις σου προσδίδει ένα κύρος, ένα preistige!

2) Ε-ε-ε-ε-ε-ε-ε-έφυγε! Του είπαμε Tschüss, Bye, Salut, ¡Adiós!, Do widzenia, Ciao! & έβαλε ένα ακόμη τίτλο στο ενεργητικό του (εκτός απ` αυτόν του πιο σκεπτόμενου, του πιο επίμονου για την εφαρμογή ενός μέτρου, κ.λπ.), αυτόν του μαλάκα- εεε, συγγνώμη- του πρώην πρωθυπουργού ήθελα να πω (λέτε να φάω πρόστιμο απ` το Ε.Σ.Ρ.;)!


Φίλο θα πει, όμως, ότι φύγαμε απ` τα σκατά & πέσαμε στα απόσκατα & το χειρότερο;! Μπορεί να ξαναγυρίσουμε στον μεγάλο σκεπτικιστή ΓΑΠ! Μπρρρρρρρ, δε θέλω ούτε να το σκέπτομαι! Σημασία έχει πάντως ότι ο κυρ Γιώργος πέθανε –καλά ντε!με παρέσυρε το άσμα- έφυγε, παραπονεμένος!

 μπα; & ροδόσταυρος ο ΓΑΠ;! & δεν του φαινόταν...

3) Γνώρισα πολλά καινούρια άτομα! Άλλα καλά, άλλα μαλακισμένα, άλλα κακά πάντως γνώρισα κόσμο! Μερικοί απ` αυτούς είμαι πολύ χαρούμενη που μπήκαν στη ζωή μου! Τώρα αυτοί δεν ξέρω κατά πόσο χαίρονται με τον, χαριτωμένο μεν με πολλά ψυχολογικά δε, ασβό που έβαλαν στη ζωή τους αλλά 3 κολλητοί, 10 φίλοι & καμιά 100 γνωστοί συστήνουν Λεύκη Φλου, αυτοί ξέρουν!

***ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: Επειδή διαβάζετε γρήγορα τα κείμενα γενικά (& εγώ το κάνω) σας ξεφεύγουν κάποιες μικρές λεπτομέρειες, όπως ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Λεύκη & ουχί Λευκή. Γι` αυτό παρακαλώ τους αγαπητούς αναγνώστες, να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τα ελάχιστα εφόδια που απλόχερα μας προσέφεραν στο σχολείο & να ξαναθυμηθούν το 1ο κεφάλαιο της Α` δημοτικού: ΑΝΑΓΝΩΣΗ! Ευχαριστώ! ΤΕΛΟΣ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ***

4) Ήταν το γεγονός της χρονιάς! Όλοι το περίμεναν με ανυπομονησία απ` τη στιγμή που ανακοινώθηκε! Στις 29/04 ο πρίγκιπας Ουίλιαμ παντρεύτηκε την εκλεκτή της καρδιάς του Κέιτ Μίντλετον (πάλι συγκινήθηκα, που να πάρειιιιιιιι!). «Πόσο μετάξι χρησιμοποιήθηκε για το νυφικό της Κέιτ; Αποκλειστική συνέντευξη απ` τον μεταξοσκώληκα που έκανε το μετάξι.», «Ποιο χαϊδευτικό χρησιμοποιεί η Κέιτ για τον Ουίλιαμ; Κουτσουμπινάκι μου; Μπουρμπουλινακι μου; Ντολμαδάκι μου; Όλη η αλήθεια εδώ!», «Γιατί οι φίλοι της Πίπα την φωνάζουν έτσι; Τι έχει προηγηθεί; Όλο το παρασκήνιο μόνο σ` εμάς!», «Έναν τόνο πιο καρωτί το μαλλί του πρίγκιπα Χάρι. Τι συνέβη; Ο κομμωτής του μιλάει αποκλειστικά σ` εμάς για το δράμα του Χάρι.» & πολλά άλλα καυτά ερωτήματα, που βασάνιζαν για βδομάδες τον απλό κόσμο…

Ο Κλούβιος & η Σουβλίτσα!



& κάπου εδώ τα μάτια μου αρχίζουν να βαραίνουν… & όχι, δεν είναι δικαιολογία για το ότι στέρεψα από ιδέες ή ότι δεν συνέβη τίποτε άλλο. Ίσως δεν μου πάει & το να λέω καλοσύνες. Μ` αρέσει να είμαι bitchάρα, ποτέ δεν το έκρυψα άλλωστε. Μουαχαχαχαχααααααα!!
Γι` αυτό θέλω τη συνδρομή σας στα σχόλια! Γράψτε κάποιο σημαντικό γεγονός που ξέχασα ή κάτι δικό σας! Αναμένω λοιπόν!

Καλό ξημέρωμα!

11 σχόλια:

  1. Λεύκη...ελήφθη η παρατήρηση...ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ! ΣΤΟ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ!

    Όσο για τα άλλα σημαντικά γεγονότα έχουμε και λέμε χωρίς καμία ιδιαίτερη σημασία στη σειρά, εκτός από το Α) το Β) και το Ε) που είναι Τσαμπιονς Λιγκ.

    Α) 3η φορά που είδα live τους Judas Priest και 4η γενικώς τον Rob Halford.

    Β)Όλες οι υπόλοιπες συναυλίες που κατάφερα να πάω

    Γ) Το ότι τελικά δεν παράτησα το blog

    Δ) To γεγονός πως εν έτη 2011 οι χρήσιμοι ηλίθιοι και τα υπολοιπα ζώα έβαλαν καλά στο κλούβιο τους το κεφάλι πως ο Ποιο Ισχυρός από τον Αμπράμοβιτς ήταν μια τζαμπατζού ΑΔΕΡΦΑΡΑ ΟΛΚΗΣ. Aλλά όχι αυτοί το ήξεραν από την αρχή...ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΜΑΛΑΚΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΤΑ ΧΡΩΣΤΑΩ! Και πως ο κοτεράτος-έχω τζετ-αλλά νοικιασμένο-αλλά δεν το λέω και το χρεώνω στην ΠΑΕ- έχει εξαφανιστεί από προσώπου γης γιατί χέζεται μήπως και βγουν στην επιφάνεια τα ντηλ της Μυκόνου (καλά για τους αγορασμένους υπάλληλους τους δεν ασχολούμαι. Πονάει το κομμένο μεροκάματο)

    Ε)Πως κάθε χρόνος με βρίσκει περισσότερο ερωτευμένο από τον προηγούμενο. (πάντα με το ίδιο άτομο την κυρία Snake)

    Ζ)Πως ακόμα την παλεύω να περιμένω να δω πρωταθλήτρια τη Λίβερπουλ μετά από το 1990.

    Η)Που λιώνω συνεχώς στις ταινίες χωρίς να μου καίγεται καρφί αν θα βγω έξω.

    Ι) Που ακόμα καταφέρνω να συγκρατηθώ και να μην βγω με σπαθί στο δρόμο και να παίρνω κεφάλια

    Κ)Που πέθανα στο γέλιο όταν μετά την νέκρα του Αυγούστου οι "ούτε θάλασσα ούτε παραλία, εδώ θα είμαστε σε τούτη τη πλατεία" ξέμειναν στις παραλίες.

    Και άλλα πολλά δεν ξέρω...πρέπει να κάνω ανασκόπηση.

    Τουλάχιστον δεν έγραψα αυτά που μου έσπασαν τα νεύρα το 2011...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α) Δεν τους έχω δει ποτέ live.
      Β) Μπα, μόνο σε δύο φέτος!
      Γ) & πολύ καλά έκανες! Σκέφτηκες που θα μας άφηνες εμάς?!
      Δ) Κάπου σε χάνω…
      Ε) Μπορεί να είμαι κάφρος (Μουαχαχαχα!), αλλά είμαι & κοπέλα, οπότε αυτό είναι το πιο όμορφο που έγραψες!!!
      Ζ) Εύχομαι να τη δεις φέτος!
      Η) & πολύ καλά κάνεις! Πράττω αναλόγως!
      Ι) Εναλλακτικά κάνε αυτό που κάνω εγώ: βγες στο μπαλκόνι (αν μένεις σε πολυκατοικία ακόμα καλύτερα, γιατί θα σ` ακούσουν περισσότεροι) & άρχιζε να ουρλιάζεις ό,τι σε χαλάει. Δεν είναι ισοδύναμο με το Εξκάλιμπερ κατάσταση, αλλά σίγουρα θα νιώσεις καλύτερα! Δοκιμασμένο!
      Κ) Αφενός γέλασα, διότι για άλλη μία φορά αποδείξαμε πόσο ξεφτιλισμένος & παρτάκιας λαός είμαστε εμείς εντώ στο Ελλαδιστάν. Αφετέρου συγχύστηκα επειδή τα μαλακισμένα ναυάγησαν την πρώτη μου σκηνοθετική απόπειρα (θέμα που βρήκα & εγώ να καταπιαστώ…)!

      Διαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω κι εγώ για τους Judas Priest!
    Επίσης που το Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος κατάφερε να ζήσει 1 ολόκληρη σαιζόν παρά το ΕΣΡ (ε, παραπάνω δε γινόταν).
    Η Ιαπωνία υπάρχει ακόμα!
    Οι Κινέζοι συνεχίζουν να πληθαίνουν με τρομακτικό ρυθμό!
    CERN
    Το καταπληκτικό ματς Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού που έληξε 2-1 με εκείνη την υπέροχη διαιτησία και τις υπέροχες δηλώσεις του υπέροχου χοντροβούβαλου Μαρινάκη!
    Έπιασα 2 στοιχήματα συνεχόμενα!
    Οι αγανακτισμένοι που πήγαν για μπάνια και διακοπές και θα επέστρεφαν μετά το καλοκαίρι να αγανακτήσουν πάλι.
    Kαι άλλα αλλά πρέπει να φάω τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. - Βλέπε «Α» στον Snake.
      -Είναι απορίας άξιο που το «Ουκ» κατάφερε να ολοκληρώσει τη σεζόν ΧΩΡΙΣ να το κόψουν στη μέση! -Αλλά, όπως είπες & εσύ, παραπάνω δε γινόταν, ΓΑΜΩ ΤΟ Ε.Σ.Ρ. τους ΓΑΜΩ ( μου έρχεται εξώδικοοοοοοοο!).
      -Υπάρχει, ευτυχώς! όπως επίσης & ο πολιτισμός της!
      -Οι κινέζοι πρέπει να έχουν γονίδιο κατσαρίδας & κουνελιού, αλλιώς δεν εξηγείται…
      -Ο CERN που σχετίζεται;
      -Το ελληνικό ποδόσφαιρο θα είναι πάντα στις καρδιές μας!
      - Τυχερέ!
      - Βλέπε «Ε» στον Snake.
      - Καλή όρεξη. Ή καλύτερα χώνεψη, πια!

      Διαγραφή
  3. Δικά μου σημαντικά για το 2011 με τυχαία σειρά είναι:

    1)Είδα συναυλία της αγαπημένης μου ελληνικής μπάντας (aka. Sleepin Pillow) με 7 ευρώ, 2 εισιτήρια.
    2)Έφτιαξα blog και έφτασα και τα 100 ποστς.
    3)Μουσική που άκουσα. Είναι η χρονιά που άκουσα τις περισσότερες διαφορετικές μπάντες.
    4)Σειρές που είδα. Πέθανα στα γέλια με Ricky Gervais.
    5)Άτομα που γνώρισα.
    6)Ο Van Persie έκανε 3 ρεκόρ σκοραρίσματος και με δικαίωσε που τον αποθεώνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1)Ακουστά μόνο τους ξέρω. Αυτά είναι! Όχι, σαν το κάθε ψώνιο που χρεώνει το εισιτήριο 20 ευρά!
      2)Να τα χιλιάσεις!
      3)Ανακάλυψα κάποια όμορφα & με ελληνικό στίχο(!)
      4)Φέτος εντρύφησα στα b-movies & μόνο, με ελάχιστες εξαιρέσεις.
      5)(…)
      6)Δε σε κατανοώ, αλλά συμμερίζομαι τη χαρά σου!

      Διαγραφή
  4. Λοιπόν εγώ έμαθα ότι τα άτομα στα οποία μπορείς να στηριχθείς όταν έρθουν άσχημες μέρες δεν ξεπερνούν τα δάχτυλα του ενός χεριού παρότι νομίζεις ότι είναι πολύ περισσότερα...
    Τα υπόλοιπα τα έχω πει παρακάτω:
    http://partalia.blogspot.com/2011/12/2011.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα άτομα στα οποία μπορείς να στηριχθείς όταν έρθουν άσχημες μέρες δεν ξεπερνούν τα ΜΙΣΑ δάχτυλα του ενός χεριού… Δυστυχώς το διαπίστωσα (a.k.a την πάτησα πολλές φορές) πολλές φορές! Δεν ήθελα να συμπληρώσω 10λογο, διότι δε σας ζήτησα copyright όπως στο άλλο άρθρο!

      Διαγραφή
  5. Δυστυχώς Λεύκη δεν το κόβω να χεις ποτέ την ευκαιρία να τους δεις. Ήταν η τελευταία μεγάλη περιοδεία τους (δηλαδή 14-15 μήνες+) και την ολοκληρώνουν νομίζω τον Απρίλη φέτος (επιστρέφοντας Ευρώπη αλλά σε αγορές που δεν πήγαν στο πρώτο σκέλος, κάτι Πολωνίες κτλ). (Βλέπεις ο Rob Metal God Halford είναι 60 φέτος, 64 o Glenn "σολάρω my brains out" Tipton, 60 o Ιan "πάντα κάθομαι στην άκρη" Hill, 50 o Scott "πολυβόλο" Travis, ο K.K "σολάρω my brains out v2 και έχω κακογεράσει" Downing στη σύνταξη από πέρσι και ο πιτσιρικάς που αποκτήθηκε στις μεταγραφές για να καλύψει το κενό του K.K, μόλις 32, Ritchie "κωλόφαρδος" Faulkner αλλά αυτός είναι υπάλληλος και guitar for hire και δεν πιάνεταιδλδ who fuckin cares for him).

    Στο μόνο που μπορείς να ελπίζεις είναι σε one-off show και μίνι tour με αφορμή το δίσκο που θα βγάλουν μετά το τέλος της Epitaph. Εγώ πάντως αν πάνε όλα καλά με βλέπω Σεβίλλη για δύο μέρες τον Απρίλη να τους ξαναδώ. (στο τσακ ήμουν για Μαϊάμι τον Δεκέμβριο όπου θα τους έβλεπα Ft. Lauderdale και Miami) Πάντως εντάξει 3 φορές Priest και 1 φορά σόλο Halford καλά είναι, αλλά θέλω και άλλο...


    Όσο για το Δ) είναι για λίγους...αλλά θα έσκαγα αν δεν το λέγα.


    @Simigdalenios: Ο drummer των Sleepin Pillow είναι ΕΡΓΑΛΕΙΟ. Τον είδα όταν έπαιξε για τις δύο (μέσα και τις 2) after 20years και τελευταίες συναυλίες της θρυλικής Γενιάς του Χάους. (μιλάμε τα απογείωσε τα κομμάτια, ειδικά αυτά του Ρέκβιεμ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να με φτάσουν τα χρήματα για αεροπορικά, συναυλία & διαμονή, ακόμα & να δεν ξοδέψω ΟΥΤΕ ένα ευρωπούλι από το χαρτζιλίκι μου μέχρι τον Απρίλιο. Όσο για δουλειά; Χαχαχαχα, καλό & αυτό. Ούτε για ημιαπασχόληση για Σ/Κ δε βρίσκω!

      Διαγραφή
  6. χαχα γιατί νομίζεις πως θα φτάσουν εμένα? Βλέποντας και κάνοντας...και αν όλα πάνε καλά. Στη τελική πουλάω και νεφρό δεν πειράζει. Έχω δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή